Σάββατο 10 Μαρτίου 2012

Η Σάμος

Η Σάμος είναι ελληνικό νησίτου ανατολικού Αιγαίου , ανατολικά του Ικαρίουπελάγους, Το νησί είναι σήμερα γνωστό για το γλυκό κρασί του"Νέκταρ" και τα τουριστικά αξιοθέατά του, αλλά και για τιςπροσωπικότητες που παρείχε στην ελληνική ιστορία, όπως τον Πυθαγόρα, τον φιλόσοφο Επίκουρο, τον αστρονόμο Αρίσταρχο πουφέρεται να σχεδίασε τον πρώτο ηλιοκεντρικό χάρτη και άλλους. Επίσης εκείπαρήχθησαν τα πρώτα χάλκινα αγάλματα και τα αγγεία της Σάμου ήταν ξακουστά το550 π.Χ. Η Σάμος είναι ένα μαγευτικό νησί στο οποίο έχω ζήσει 4,5 ολόκληρα χρόνια. Η ζωή μου εκεί ήταν υπέροχη. Το βράδυ στο σπίτι δε γυρνούσα, γιατί ήμουν με τους φίλους μου.Πηγαίναμε σε ταβέρνες, ανάβαμε φωτιές. τα μαγαζιά ένα ένα τα θαυμάζαμε, καθόμασταν σε καφετέριες, πηγαίναμε στη παραλία και επίσης πηγαίναμε και σε διάφορα bar που τα είχαν οι γονείς των φίλων μου.Αχ παραλίγο να το ξεχάσω φτιάχναμε διάφορες κατασκευές , ζωγραφίζαμε πέτρες , φτιάχναμε αρώματα και τα πουλούσαμε. Τεεελειες αναμνήσεις.

Το μεγάλο σπίτι στο βάθος ήταν το δικό μου!!!!:)και αυτά ήταν και ακόμα είναι από τα αγαπημένα μου μέρη σ' αυτό το νησί

Πάρα πολλά φιλάκια,
Λίλιαν Ντ.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Μας ψιθύρισαν ...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...