Σάββατο 14 Ιανουαρίου 2012

Eλλάδα σ'αγαπώ

Το σημερινό άρθρο είναι αφιερωμένο στην πιο όμορφη χώρα του κόσμου,στην χώρα με τα ωραιότερα νησιά, στην πατρίδα μας,την Ελλάδα μας !

Όλοι ξέρουμε οτι η Ελλάδα αντιμετωπίζει πολύ σοβαρά προβλήματα!
Παρ'όλη την οικονομική κρίση,οι Έλληνες, δεν τα παρατάνε και ενωμένοι αντιμετωπίζουν την κάθε δυσκολία.

Αν είμαστε δυνατοί και ενωμένοι μπορούμε να ξεπεράσουμε τα πάντα.

Είμαστε τυχεροί γιατί ζούμε στην πιο όμορφη χώρα του πλανήτη, με τις πιο όμορφες ακτές και με εκατομμύρια τουρίστες κάθε χρόνο! Εδώ αξίζει να σημειώσουμε οτι φέτος η Ελλάδα έκανε το "προσωπικό της ρεκορ" εφτασε δηλαδή πάνω απο 13 εκατομμύρια τουρίστες αυτό το καλοκαίρι! Είμαστε σίγουροι οτι τον επόμενο χρόνο θα έχουμε ακόμη περισσότερους!

Τα λέμε σύντομα μέχρι τότε να περνάτε καλά πολλά φιλάκια Λίλα

5 σχόλια:

  1. Σας έχω πει ποτέ πόσο περήφανη είμαι που σας έχω μαθητές αλλά και πόση δύναμη μου δίνετε για να συνεχίσω τη δουλειά μου με περισσότερη όρεξη όταν βλέπω τέτοια κείμενα?
    Μπράβο Λίλα μου και συνέχισε έτσι..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Μου αρέσει ο τρόπος που γράφεις..Δείχνει ότι έχεις άποψη και απο ότι κατάλαβα είσαι μόλις 12 ετών..Συνε΄χισε έτσι και μη σταματάς ποτέ να ελπίζεις και να ονειρεύεσαι..Δήμητρα Παν.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Μας ψιθύρισαν ...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...