Πέμπτη 14 Φεβρουαρίου 2013

ΑΝΕΚΔΟΤΑ

Ο δάσκαλος εξετάζει τον Τοτό αριθμητική:
- "Τοτό πόσο κάνει 1+1;"
- "Κύριε να πάω στην τουαλέτα;"
- "Να πας Τοτό μου!"
Αφού επέστρεψε:
- "2 κύριε!"
- "Και πόσο κάνει 2+2;"
- "Κύριε να πάω στην τουαλέτα;"
- "Να πας Τοτό μου!"
- "4 κύριε!"
- "Μπράβο Τοτό! Και πόσο κάνει 3+3;"
- "Κύριε να πάω τουαλέτα;
- "Να πας!"
- "Δεν ξέρω κύριε, γιατί ο μανάβης έχει κλείσει!"
 
 
Στο μάθημα της ιστορίας:
- "Πότε χτίστηκε παιδί μου η Ρώμη;"
- "Την νύχτα."
- "Την νύχτα; Πως σου ήρθε αυτό;"
- "Ο μπαμπάς μου λέει ότι δεν χτίστηκε σε μια μέρα... Αρα χτίστηκε σε μια νύχτα!!!"
 
Πάει ο Τοτός στη μητέρα του:
- "Μαμά, δώσε μου ένα δεκαχίλιαρο."
- "Με τίποτα", του απαντάει.
- "Καλά, τότε δε θα σου πω τι είπε ο μπαμπάς στην καθαρίστρια."
Τότε τρέχει η μαμά του και αφήνει ένα δεκαχίλιαρο πάνω στην τσάντα του.
- "Ωραία, λέγε τώρα τι της είπε."
- "Ρε Σούλα, σιδέρωσε το πουκάμισό μου!"
 
 
Ο Μπόμπος μένει σπίτι να κάνει τις δουλείες.
Η μάνα του , του λέει να σφάξει το κοτόπουλο, να κοίμηση το μωρό και να δέσει το σκύλο.
Μετά από 2.30 ώρες έρχεται η μάνα του και τον ρωτάει: Μπόμπο έκανες τις δουλείες που σου είπα:
-Ναι μαμά έσφαξα το μωρό, κοίμισα τον σκύλο και έδεσα το κοτόπουλο.
 
Λέει ο δάσκαλος στον Τοτό που μιλούσε συνέχεια με υποκοριστικά:
-Τοτέ, τώρα πια μεγάλωσες, δεν μπορείς να μπορείς να μιλάς συνέχεια με
υποκοριστικά. Από εδώ και πέρα το παιδάκι θα το λες παιδί, το μηλαράκι μήλο,
το τετραδιάκι τετράδιο κλπ.
Σχολάει λοιπόν ο Τοτός πάει σπίτι, κάθεται στο τραπέζι και λέει:
-Μαμά, μου βάζεις σε παρακαλώ λίγο σπανί
 
 
Ο δάσκαλος μαλώνει ένα μαθητή για την έκθεσή του.
- "Δεν ντρέπεσαι; Τι έκθεση είναι αυτή; Σύνθεση κακή, κείμενο γεμάτο λάθη, γράψιμο ελεεινό. Θα τη δείξω στον μπαμπά σου..."
- "Καλά θα του κάνετε, γιατί εκείνος την έγραψε!... Δεν μπορώ να τα ακούω εγώ μια ζωή!"
 
 
Ο Τοτός βλέπει ένα μεθυσμένο ξαπλωμένο στο πεζοδρόμιο και τον ρωτάει...
--- Γιατί πίνεις τόσο κρασί;
--- Για να πνίξω τις στενοχώριες μου.
--- Καλά,......κι αν ξέρουν κολύμπι;...............
 
 
Στο μάθημα της Γεωγραφίας:
- Τάκη, για δείξε μας στο χάρτη πού είναι η Αμερική.
- Εδώ!
- Μπράβο παιδί μου.
- Τώρα εσύ Νατάσα, για πες μας, ποιος ανακάλυψε την Αμερική;
- Ο Τάκης!!
 
 
 ΓΙΑ ΝΑ ΓΕΛΑΣΕΙ ΛΙΓΟ ΤΟ ΧΕΙΛΑΚΙ ΜΑΣ!!!

ΆΡΤΕΜΙΣ!!!
 
 
 
 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Μας ψιθύρισαν ...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...