Δευτέρα 18 Ιουνίου 2012

Προς όλους τους παλιούς μου συμμαθητές!!!!ΣΤ2

Δεν θα σας ξεχάσω ποτέ.Πάντα θα σας έχω μέσα στην καρδιά μου...Ακόμα θυμάμαι την πρώτη μέρα που σας αντίκρισα.Τέσσερα ολόκληρα χρόνια μαζί σας, πέρασαν πάρα πολύ γρήγορα.Κάναμε αστεία,ο ένας υποστήριζε τον άλλον, υπήρχαν στιγμές που μαλώναμε, αλλά και πάλι ήμασταν και θα ήμαστε οι πιο δεμένοι φίλοι στον κόσμο.Όταν έφτανε η τελευταία μέρα του σχολείου, όλοι ήμασταν χαρούμενοι που έφτασε επιτέλους το καλοκαίρι.Τότε ξέραμε ότι πάλι θα συναντηθούμε, αλλά φέτος , είναι διαφορετικά.Όλοι ξέρουμε πως πάμε στο Γυμνάσιο...:(Αυτό όμως δεν θα μας χωρίσει ποτέ.Θα μιλάμε στο facebook και στο skype.
Επίσης δεν θα ξεχάσουμε και τις παλιές μας δασκάλες, που βρήκαν τον τρόπο και μας δίδαξαν έτσι όπως μας διδάσκουν οι δασκάλες που μας αγαπάνε και κάνουν τα πάντα για εμάς...  
ΑΝΤΙΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΚΑΙ ΚΑΛΟ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ ΣΕ ΟΛΟΥΣ!!!:D:D



Λίλιαν Ντ.

1 σχόλιο:

  1. Δεν θα χαθούμε, δεν μπόρεσα και δεν μπορώ να το πιστέψω ότι θα χαθούμε. Αν θυμάστε τη μέρα που παίρναμε βαθμούς έκλαιγα γιατί νόμιζα ότι θα σας χάσω όλους. Έκανα λάθος γιατί θα ζείτε πάντα μέσα στην καρδιά μου και θα σας θυμάμαι για πάντα. Εκεί που έκλαιγα τώρα πια κοιτάω το Γυμνάσιο σαν μια καινούρια πρόκληση που στο τέλος θα καταφέρω να περάσω όλα τα εμπόδια που μου επιφυλάσσει.

    Άρτεμη!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Μας ψιθύρισαν ...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...