Σάββατο 3 Αυγούστου 2013

Αγάπη μου βρήκα κίνηση. Θα αργήσω… λίγο!


Απίστευτα μποτιλιαρίσματα σε διάφορα σημεία του πλανήτη. Όση υπομονή και να έχει ένας οδηγός, δύσκολα να αντέξει μια τέτοια κατάσταση.
Μποτιλιαρίσματα που δεν έχουμε συναντήσει στην Ελλάδα, όσο και να διαμαρτυρόμαστε μερικές φορές.
Πολλά απο αυτά διαρκέσανε από πολλές ώρες εώς αρκετές ημέρες.
Αγάπη μου βρήκα κίνηση. Θα αργήσω... λίγο!
Η μακρύτερη κυκλοφοριακή συμφόρηση στον κόσμο, μήκους 176 χιλιομέτρων μεταξύ Παρισιού και Λυών.
Αγάπη μου βρήκα κίνηση. Θα αργήσω... λίγο!
Μποτιλιάρισμα μήκους 90 χιλιομέτρων, σε μια κύρια οδό του Πεκίνου, είχε διάρκεια μεγαλύτερη απο εννέα ημέρες!
Αγάπη μου βρήκα κίνηση. Θα αργήσω... λίγο!
Η κυκλοφοριακή συμφόρηση στο Σάο Πάολο της Βραζιλίας δεν είχε προηγούμενο. Τον Ιούνιο του 2009, το 35% των δρόμων της πόλης, συνολικού μήκους 295 χιλιομέτρων καταλήφθηκε απο ακινητοποιημένα οχήματα!
Αγάπη μου βρήκα κίνηση. Θα αργήσω... λίγο!Αδιέξοδο από τα οχήματα και τους πεζούς στη διασταύρωση της Λεωφόρου 1ης και 57ης οδού στη Νέα Υόρκη.(photo by: link)
Αγάπη μου βρήκα κίνηση. Θα αργήσω... λίγο!Η Μόσχα έχει διάφορες δικαιολογίες για την κυκλοφοριακή συμφόρηση. Μία από αυτές είναι ψυχρός βαρύς χειμώνας. Οι μετακινήσεις στους δρόμους δυσκολεύουν με την εμφάνιση του πάγου. Άλλο ένα  πρόβλημα είναι ο μεγάλος αριθμός πληθυσμού και  κατοχή πολλών οχημάτων. (photo by: link)
Αγάπη μου βρήκα κίνηση. Θα αργήσω... λίγο!Συμφόρηση απο αυτοκίνητα και μοτοσυκλέτες στην ταϊπέι (photo by: link)
Αγάπη μου βρήκα κίνηση. Θα αργήσω... λίγο!Μιά διαδήλωση στο Πακιστάν ήταν η αιτία του μποτιλιαρίσματος της φωτογραφίας! (photo by: link)
Αγάπη μου βρήκα κίνηση. Θα αργήσω... λίγο!Αποτέλεσμα του εορτασμού του Diwali στη Βόρεια Ινδία.
Αγάπη μου βρήκα κίνηση. Θα αργήσω... λίγο!Άνευ προηγουμένου κυκλοφοριακή συμφόρηση την 1 του Δεκέμβρη 2009, μετά από συλλαλητήρια διαμαρτυρίας που λαμβάνονται από διάφορες οργανώσεις για την υποστήριξη των αιτημάτων τους. (photo by: link)
Αγάπη μου βρήκα κίνηση. Θα αργήσω... λίγο!Άλλη μια εικόνα από το Σάο Πάολο, κυκλοφοριακή συμφόρηση στη διασταύρωση των Faria Lima και Juscelino.(photo by:link)
Αγάπη μου βρήκα κίνηση. Θα αργήσω... λίγο!Μποτιλιάρισμα στην παγωμένη Μόσχα! (photo by: link)
Αγάπη μου βρήκα κίνηση. Θα αργήσω... λίγο!Kυκλοφοριακή συμφόρηση που προκαλείται από ανθρώπους που δραπετεύουν από το Χιούστον του Τέξας, λόγω του τυφώνα Ρίτα το 2005. (photo by: link)

Πηγή:perierga.gr
Άρτεμις!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Μας ψιθύρισαν ...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...